Često postavljana pitanja
ČESTA PITANJA
Aplikacija Nutridome
Da, naravno. Da biste to učinili, idite na karticu "Profil", a zatim na "Korisnička služba". U gornjem desnom kutu nalazi se ikona za chat. Kliknite na nju da nas kontaktirate. Radujemo se što ćemo čuti od vas.
Naša aplikacija dostupna je na App Storeu i Google Playu. Sve što trebate učiniti je upisati "Nutridome - beauty shop" u okvir za pretraživanje i u rezultatima ćete pronaći naš prepoznatljiv logotip. Također možete posjetiti našu web stranicu nutridome.pl. Nakon odlaska na stranicu, u podnožju vidjet ćete informacije o aplikaciji i ikonama gore spomenutog App Storea i Google Play. Instaliranje aplikacije trebat će vam doslovno nekoliko sekundi!
Naravno! Kôd za popust možete koristiti za kupnju u aplikaciji. Sve što trebate učiniti je unijeti ga na pravo mjesto prilikom dovršavanja narudžbe, odmah ispod popisa naručenih proizvoda.
-Da. Da biste mogli pratiti povijest narudžbi, morate biti prijavljeni. Zatim na kartici "Profil" odaberite "Povijest narudžbi". Na ovoj kartici bit će sve narudžbe poslane s vašeg računa.
Sve što trebate učiniti je unijeti frazu: "Nutridome - kozmetička trgovina" u okvir za pretraživanje u App Storeu ili Google Playu. Naš prepoznatljiv logotip bit će prikazan u rezultatima. Kliknite i uđite u mobilni svijet kurirane kozmetike.
Oblici isporuke
Ako isporuka vaše narudžbe kasni, obratite se našem Uredu za korisničku podršku. Pokušat ćemo sve objasniti.
Zapravo, pakete šaljemo i u inozemstvo.
Trenutno ne postoji takva mogućnost, ali radimo na ovom objektu.
Nažalost, trenutno ne postoji takva mogućnost.
Ako želite promijeniti adresu za dostavu, obratite se Uredu za korisničku podršku - provjerit ćemo u kojoj fazi je vaša narudžba i potvrditi mogućnost promjene.
U većini slučajeva kuriri pozivaju primatelje paketa, ali to ne možemo jamčiti - kurir to nije dužan učiniti.
Dostavu obavlja kurirska tvrtka. Ovisno o tome koji oblik pošiljke odaberete, narudžbu možete dostaviti kurirom ili ćete paket preuzeti na InPost Parcel ormarićima, DPD, DHL-u i Orlen Pacz ka punktovima.
U poruci koja potvrđuje pošiljku vaše narudžbe pronaći ćete broj vaše pošiljke. Pomoću ovog koda možete paziti na napredak isporuke.
Oblici plaćanja
Da biste izvršili izmjene narudžbe, molimo kontaktirajte Ured za korisničku podršku - dostupan na +48 22 266 10 01. Također možete pisati e-mail na sljedeću adresu: kontakt@nutridome.pl
Ako odaberete plaćanje prilikom isporuke, pošiljku možete platiti karticom u ormariću za pakete koji ima terminal. U slučaju ormarića za pakete koji nemaju terminal, plaćanje se vrši putem interneta putem PayByLinka. To je brz i siguran bankovni prijenos koji vam omogućuje elektroničko plaćanje pošiljke smještene u ormariću za pakete. Nakon što je vaša uplata objavljena, InPost će vam poslati kôd primitka putem SMS-a.
Plaćanje se vrši sljedećeg radnog dana.
Prijenos podataka: PL63114010100000463959001001/SwiftCode BREXPLPWMBK. Abriga sp. z o.o., Staromiejska ulica 8/12, 26-600 Radom. Molimo unesite broj narudžbe u naslov plaćanja.
U Nutridome možete odabrati svoj omiljeni oblik plaćanja. Kupnju možete platiti: karticom, Blikom, bankovnim prijenosom, putem PayPala ili Google Paya. Dostupna je i gotovina uz dostavu ili odgođeno plaćanje PayPo do 30 dana. Više o dostupnim načinima plaćanja možete pročitati ovdje: https://nutridome.pl/formy-platnosci
U roku od 15-30 minuta od pokušaja narudžbe primit ćete poruku s vezom na vašu adresu e-pošte koja će vas preusmjeriti na plaćanje. Također nas možete kontaktirati putem telefonske linije. Pomoći ćemo vam da dovršite narudžbu.
Im ate 7 dana za plaćanje narudžbe. U slučaju neplaćanja u roku od tjedan dana, narudžba će biti otkazana.
Kuriri prihvaćaju i plaćanje karticama i gotovinske depozite.
Kako kupiti?
Obratite se našem Uredu za korisničku podršku (tel. +48 22 266 10 01 ili kontakt@nutridome.pl). Provjerit ćemo u kojoj fazi je vaša narudžba i potvrditi mogućnost njenog otkazivanja.
U tu svrhu kontaktirajte naš Ured za korisničku podršku (tel. +48 22 266 10 01 ili kontakt@nutridome.pl). Provjerit ćemo u kojoj fazi je vaša narudžba i potvrditi mogućnost promjene.
Potvrda o prihvaćanju narudžbe šalje se e-poštom na adresu navedenu prilikom naručivanja. Imamo 24 sata od trenutka kupnje. Ako pošta nije stigla nakon tog vremena i nije u neželjenoj pošti, molimo kontaktirajte naš Ured za korisničku podršku (tel. +48 22 266 10 01 ili kontakt@nutridome.pl).
Ništa se nije dogodilo. Obratite se našem uredu za korisničku podršku. Provjerit ćemo u kojoj fazi je vaša narudžba i potvrditi mogućnost promjene adrese.
Status narudžbe možete provjeriti prijavom na svoj račun. Sve informacije koje vas zanimaju nalaze se na kartici "Povijest narudžbi". Ostanimo u kontaktu. Ako imate bilo kakvih pitanja, rado ćemo odgovoriti na njih. Obratite se Uredu za korisničku podršku (tel. +48 22 266 10 01 ili kontakt@nutridome.pl).
Kôd za popust možete dodati u posljednjoj fazi narudžbe, u sažetku prije plaćanja. Samo unesite kôd u odgovarajuće polje i potvrdite, a vrijednost popusta automatski će se oduzeti od ukupnog iznosa narudž be.
Ako kod za popust ne radi, provjerite ispunjavate li sve kriterije potrebne za ostvarivanje popusta, kao što je minimalna vrijednost narudžbe ili nije isključena zajedno s drugim promocijama. Također, provjerite je li kôd ispravno upisan - obratite pažnju na slova ili razmake koja se ne koriste nepotrebno. Ako popust ionako ne vrijedi, kontaktirajte nas — rado ćemo vam pomoći!
Promocije se ne kombiniraju.
U roku od 15-30 minuta dobit ćete vezu na svoju adresu e-pošte koja će vam omogućiti da dovršite plaćanje.
Tijekom jedne kupnje možete naručiti do 10 komada istog proizvoda. Nutridome ne provodi veleprodaju.
Kupnju možete izvršiti na prikladan način na našoj web stranici ili u mobilnoj aplikaciji. Ako želite, možete nas kontaktirati i telefonom ili naručiti e-poštom.
Na stranici svakog proizvoda moguće je postaviti podsjetnik o njegovoj ponovnoj dostupnosti. Morate kliknuti na opciju "Podsjeti me kad je ponovno dostupna" i unijeti svoju adresu e-pošte.
Račun će biti poslan na vašu adresu e-pošte nakon primitka paketa od Kurira ili s mjesta za naplatu.
Podružnice Nutridome
Ništa jednostavnije. Sve što trebate učiniti je ispravno ispuniti obrazac za registraciju. Zapamtite da su podaci koje dajete u skladu sa stvarnom situacijom.
Ne, sudjelovanje u Nutridome Affiliate je besplatno i potpuno dobrovoljno.
Proviziju ćete dobiti u trenutku kada korisnik kojeg potičete uplati narudžbu unaprijed. U slučaju gotovine na dostavu, to se događa u trenutku kada proizvod šaljemo tom korisniku. Plaćamo provizije odozdo, odnosno nakon kupnje. Odluku o dodjeli sredstava donosimo na temelju ispravno izdane fakture ili PDV-a koji nam je dostavljen (na e-mail adresu: affiliate@nutridome.co). Plaćamo u roku navedenom u gore navedenom dokumentu. Zapamtite, međutim, da datum ne smije biti kraći od 14 dana. Proviziju plaćamo na bankovni račun naveden u sadržaju dokumenta. Minimalno ograničenje zarade za plaćanje provizija je 200 PLN.
Da, veza koja vam je dodijeljena jedinstveni je kôd koji pripada isključivo vama. Uz njegovu pomoć možete promovirati proizvode koji se nalaze u partnerskom programu Nutridome Affiliate.
Da, možete se pridružiti programu bez obzira gdje se nalazite.
Nutridome Affiliate je partnerski program za kupce Nutridome trgovine. Više informacija možete pronaći na https://nutridome.co/affiliate/
Nutridome korist
Nutridome Benefit je usluga namijenjena vlasnicima tvrtki, HR zaposlenima i osobama odgovornim za kupnju ili odabir pogodnosti u određenoj tvrtki. Ponuda se sastoji u pripremi darova za zaposlenike, partnere ili izvođače. Omogućuje ne samo uštedu novca, već i dragocjenog vremena. Pripremit ćemo personaliziranu ponudu prilagođenu potrebama i prorač unu tvrtke.
Suradnja nema vremenskih ograničenja. Ako se odlučite za uslugu Nutridome Benefit, za vas ćemo pripremiti pojedinačne poklon setove za svaku priliku - od spontanih poklona u sklopu zahvalnosti zaposlenika, do obljetnica, božićnih poklona i svih ostalih proslava važnih za vas. Ne morate redovito koristiti ovu značajku.
Nastojat ćemo se što bolje uskladiti ponudu odabirom jedinstvenih proizvoda.
Pritužbe
U roku od 14 dana od kupnje imate pravo odustati od ugovora bez navođenja razloga. Da biste to učinili, morate ispuniti obrazac za povratak.
U slučaju pritužbe obratite se Uredu za korisničku podršku na broj: +48 22 266 10 01. Također možete poslati e-poštu na sljedeću adresu: zwroty@nutridome.pl
Trebat će nam najviše 14 dana. Pokušat ćemo odgovoriti na vaš zahtjev što je prije moguće.
Ako je vaša pošiljka oštećena tijekom prijevoza, obavezno sastavite izvješće o šteti u nazočnosti kurira. Ona predstavlja osnovu za razmatranje pritužbi od strane naše internetske trgovine. Zatim možete podnijeti žalbu tako što ćete se obratiti Uredu za korisničku podršku i zatražiti zamjenu proizvoda u roku od 7 dana od dana primitka pošiljke.
Sve što nam treba je obrazac za povratak. Možete uključiti dokaz o kupnji, iako to nije potrebno.
Obrazac za pritužbu dostupan je na web stranici na poveznici: https://static.nutridome.pl/pdf/formularz-zwrotu.pdf
Prit@@ užbe prihvaćamo u pisanom obliku na adresu e-pošte zwroty@nutridome.pl. Prilikom podnošenja pritužbe navedite broj narudžbe ili podatke koji će nam omogućiti da vas identifikujemo.
Isključivanje sms-a
Primate SMS poruke jer ste pristali da vas kontaktiraju s naše stranice prilikom dovršetka narudžbe. Jeste li pogrešno provjerili ovu opciju? Ne boli, uvijek možete isključiti ovu značajku.
Kliknite na donju vezu, unesite svoj telefonski broj i potvrdite otkazivanje: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms U tu svrhu možete kontaktirati i našu službu za korisnike
Obavijestite nas da želite odustati od primanja SMS poruka. Sve što trebate učiniti je napisati nam e-mail na sljedeću adresu: kontakt@nutridome.pl. Pomoću ove veze dobit ćete još brže rezultate: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms
Uvjeti povlačenja
Nažalost, nakon povlačenja može se vratiti samo netaknuti proizvod.
Ako želite vratiti proizvod, imajte na umu da trošak pošiljke snosi pošiljatelj - osoba koja šalje paket.
Kupnju možete vratiti u roku od 14 kalendarskih dana od datuma primitka pošiljke.
Povrat novca
Vraćeni proizvod možete vratiti putem kurirske tvrtke, Poczta Polska ili InPost ormarića za pakete.
Idite na obrazac za povrat gdje ćete poslati pošiljku.
Kupljenu robu možete vratiti, ali samo u slučaju neiskorištenog, izvorno pakiranog proizvoda.
Vratite proizvod na ovu adresu: Nutridome ul. Gazowa 8 26-600 Radom
Iako pokušavamo zadovoljiti sve vaše zahtjeve, trenutno ova funkcija nije dostupna. Preporučujemo vam da koristite poštu ili kurirsku tvrtku.
Nažalost, trenutno nije moguće poslati povrat novca gotovinom pri dostavi.
Troškove dostave vraćene robe snosi kupac.
Kontaktirajte nas
Vraćeni proizvod možete vratiti putem kurirske tvrtke, Poczta Polska ili InPost ormarića za pakete.
Idite na obrazac za povrat gdje ćete poslati pošiljku.
Kupljenu robu možete vratiti, ali samo u slučaju neiskorištenog, izvorno pakiranog proizvoda.
Vratite proizvod na ovu adresu: Nutridome ul. Gazowa 8 26-600 Radom
Iako pokušavamo zadovoljiti sve vaše zahtjeve, trenutno ova funkcija nije dostupna. Preporučujemo vam da koristite poštu ili kurirsku tvrtku.
Nažalost, trenutno nije moguće poslati povrat novca gotovinom pri dostavi.
Troškove dostave vraćene robe snosi kupac.