PRAVILNIK NUTRIDOME Opći uvjeti poslovanja
1. OPĆE ODREDBE
1.1 Mrežnu trgovinu dostupnu na adresi http://nutridome.hr/ vodi Abriga Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością [društvo s ograničenom odgovornošću] sa sjedištem na adresi ul. Staromiejska 8/12, 26-600 Radom, Poljska, upisano u Registar trgovačkih društava/poduzetnika Državnog sudskog registra pri Općinskom sudu Lublin-Istok u Lublinu sa sjedištem u Świdniku, VI. gospodarski odjel Državnog sudskog registra, pod brojem 0000700689, porezni identifikacijski broj NIP PL5272825059, matični broj REGON 368588548, temeljni kapital u iznosu 100.000,00 PLN uplaćen u cijelosti, u daljnjem tekstu trgovina ili mrežna trgovina.
1.2 Pravilnik je upućen kupcima trgovine. Prodaja u mrežnoj trgovini temelji se na ovom pravilniku i svaki bi ga kupac trebao pročitati prije nego izvrši narudžbu. Predaja narudžbe u mrežnoj trgovini jednaka je prihvaćanju ovog pravilnika.
1.3 Prodavač obavještava da kupac može kontaktirati prodavača na sljedeći način:
a) slanjem korespondencije na adresu: Nutridome, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom, Poland, b) putem e-pošte na e-adresu: kontakt@nutridome.hr,
c) telefonski na broj: +441215122138, infolinijom aktivnom od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati (naplata poziva prema tarifi operatera).
1.4 Prihvaćanjem pravilnika Kupac je suglasan s izdavanjem i slanjem elektroničkog računa te po potrebi ispravka elektroničkog računa, na e-adresu navedenu u narudžbenici. Ako ne izrazite ili povučete suglasnost za primanje računa elektroničkim putem, molimo da nas kontaktirate na sljedeću e-adresu: kontakt@nutridome.hr uz navođenje adrese za korespondenciju na koju kupac želi primiti dokument kojom se potvrđuje kupnja u papirnatom obliku.
1.5 Dostavljanje računa ili ispravka računa na navedenu e-adresu jednako je potvrdi njegovog primitka, a neslanje prigovora na njegovu valjanost jednako je potvrdi suglasnosti s uvjetima transakcije.
1.6 Prodavatelj osigurava zaštitu osobnih podataka. Prodavatelj obavještava da će osobne podatke koje kupac dostavi zaštititi od pristupa neovlaštenih osoba. Osobni podaci dostavljeni na temelju privola korisnika prikupljaju se u svrhe predviđene u danim privolama. Svaki kupac ima pravo pristupiti svojim podacima, urediti ih ili zatražiti njihovo brisanje.
1.7 Kad god se dolje navedeni pojmovi upotrebljavaju u pravilniku, njihovo je značenje: a) kupac/klijent – korisnik trgovine koji je fizička osoba starija od 18 godina ili pravna osoba ili organizacijska jedinica bez pravne osobnosti, kojoj posebni propisi priznaju poslovnu sposobnost, koja upotrebljava mrežnu trgovinu, posebice ona koja prema pravilima navedenima u ovom pravilniku vrši narudžbu,
b) prodavač – društvo Abriga Sp. z o.o. Prodavač je trgovačko društvo koje prilikom sklapanja i izvršavanja kupoprodajnog ugovora djeluje u okviru svoje gospodarske djelatnosti,
c) obrazac narudžbenice – interaktivni obrazac dostupan u mrežnoj trgovini koji omogućuje predaju narudžbe, posebice dodavanjem robe u elektroničku košaricu i navođenjem uvjeta kupoprodajnog ugovora, uključujući način dostave i plaćanja,
d) račun – skup resursa označenih individualnim korisničkim imenom (login) i lozinkom koje kupac unosi u informatički sustav prodavača, a koji prikuplja podatke koje daje kupac i informacije o narudžbama koje on vrši u mrežnoj trgovini,
e) newsletter – usluga koja se sastoji od slanja kupcu e-poruka putem e-pošte, uz njegovu suglasnost, periodičnih informacija o mrežnoj trgovini, informacija o robi, novim proizvodima i promocijama,
f) roba - pokretna stvar dostupna u mrežnoj trgovini, a koja je predmet kupoprodajnog ugovora uz plaćanje navedene cijene,
g) narudžba – izjava volje kupca upućena prodavaču, kojom se izražava izravna volja za sklapanje ugovora o kupoprodaji robe na daljinu, putem mrežne trgovine, uz navođenje robe koju kupac namjerava kupiti i njezine količine, kao i podataka o kupcu nužnih za sklapanje i izvršenje kupoprodajnog ugovora. Prihvaćanjem narudžbe od strane prodavača sklapa se kupoprodajni ugovor.
1.8 Mrežna trgovina pridržava pravo izmjene pravilnika u cijelosti ili djelomično u bilo koje vrijeme bez prethodne najave. Kupca ne obvezuju odredbe pravilnika koji su se promijenile nakon što je predao svoju narudžbu.
1.9 Mrežna trgovina Nutridome ne vrši veleprodaju, kao ni prodaju namijenjenu osobama ili subjektima koji robu kupuju u svrhu daljnje preprodaje radi zarade. Ako se otkrije takva preprodaja, kupcu se može zabraniti mogućnost daljnjeg naručivanja.
1.10 Trgovina obavještava da će sve eventualne sporove nastojati rješavati sporazumno.
1.11 Nadalje, prodavatelj obavještava da je na adresi https://ec.europa.eu/consumers/odr dostupna mrežna platforma za elektroničko rješavanje sporova ODR - ODR platforma, koja je pristupna točka za potrošače i trgovačka društva koja traže izvansudsko rješavanje sporova u vezi s robom ili uslugama kupljenima putem interneta.
1.12 Kupac je suglasan s upotrebom sredstava daljinske komunikacije prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora.
1.13 Niti jedna od odredbi ovog pravilnika ne isključuje niti ograničava korisnikova prava u skladu s primjenjivim zakonskim propisima.
1.14 Kupoprodajni ugovor i ovaj pravilnik sastavljeni su na hrvatskom jeziku.
2. NARUDŽBE
2.1 Mrežna trgovina prodaje robu putem pošte. Trgovina je otvorena 24 sata dnevno, 365 dana u godini. U skladu s tim, narudžbe se mogu predavati 24 sata dnevno.
2.2 Roba ponuđena na prodaju je nova, bez fizičkih i pravnih nedostataka. Podaci o cijeni robe, njezinim značajkama, kvaliteti i važnim svojstvima dostupni su na mrežnoj stranici trgovine i nalaze se pored prezentirane robe.
2.3 Sva roba dostupna u mrežnoj trgovini je fizički na zalihi i njezino se stanje ažurira svaki dan.
Međutim, informacije o dostupnosti robe mogu se promijeniti bez prethodne najave.
2.4 Narudžbe robe vrše se ispravnim ispunjavanjem obrasca za narudžbu, odnosno narudžbenice dostupne na mrežnoj stranici trgovine. Narudžbu je također moguće izvršiti kontaktiranjem prodavača e-poštom: kontakt@nutridome.hr. Nakon izvršene narudžbe, kupac na navedenu eadresu dobiva elektroničku potvrdu s informacijom o prihvaćanju narudžbe. Prodavač nije odgovoran za neisporuku e-poruke zbog tehničkih razloga za koje nije odgovoran.
2.5 Narudžbe mogu predati registrirane osobe koje imaju otvoren korisnički račun u trgovini ili osobe koje dostave sve podatke potrebne za izvršenje transakcije.
2.6 Korisnički račun u mrežnoj trgovini
Da biste otvorili besplatni korisnički račun na našoj mrežnoj stranici, morate biti punoljetni, navesti valjanu e-adresu za provjeru autentičnosti i navesti potrebne identifikacijske podatke. Prilikom prijave i narudžbe robe, kupac je dužan navesti sve točne i istinite podatke.
Kupac je dužan ažurirati podatke navedene na korisničkom računu, ako se oni promijene. Podatke koje je kupac naveo u korisničkom računu i prilikom narudžbe prodavač smatra točnima.
Ako se odlučite za kreiranje korisničkog računa, nudimo vam pristup personaliziranom nizu usluga: a) upravljanje narudžbama i praćenje,
b) izmjena osobnih podataka,
c) newsletter s najnovijim trendovima i ekskluzivnim ponudama Nutridome,
d) pisanje recenzija proizvoda.
Osobni podaci navedeni prilikom kreiranja računa ili kasnije prilikom upotrebe naših proizvoda i usluga namijenjeni su društvu Abriga Sp. z o. o.
2.7 Svaka narudžba koju kupac izvrši potvrđuje se e-porukom s obavijesti o njezinom primitku.
2.8 Trgovina pridržava pravo obustave izvršenja narudžbe, ako narudžba ne sadrži potpune podatke potrebne za njezino izvršenje ili ako su podaci netočni. Trgovina će vas kontaktirati telefonom ili epoštom radi utvrđivanja ili dopune potrebnih podataka. U slučaju izostanka kontakta, nakon 7 dana od dana predaje narudžbe, trgovina ima pravo otkazati narudžbu i izvršiti povrat sredstava koje je kupac uplatio za kupnju.
2.9 Trgovina pridržava pravo otkazivanja narudžbe, ako puna cijena narudžbe ne bude plaćena u roku 7 dana od dana predaje narudžbe koja se plaća unaprijed. Trgovina će tada kupcu vratiti uplaćena sredstva.
3. SLANJE I DOSTAVA
3.1 Trgovina obrađuje narudžbe do 3-5 radna/ih dana računajući od:
- od trenutka predaje narudžbe, u slučaju narudžbi koje se plaćaju pouzećem,
- plaćanja od strane kupca, u slučaju narudžbi plaćenih unaprijed.
Realizacija narudžbe podrazumijeva predaju gotovog paketa kurirskoj službi. Kupac će putem e-pošte biti obaviješten o slanju pošiljke kurirskoj službi te će dobiti broj potvrde o slanju.
3.2 U slučaju poteškoća s izvršenjem narudžbe, kupac će biti odmah obaviješten.
3.3 Troškovi dostave uvijek su navedeni u sažetku narudžbe. Pošiljke se šalju putem kurirskih službi.
4. CIJENE I RABATI
4.1 Sve cijene navedene su u eurima (EUR). Potpuni opis robe uključuje bruto cijenu, uključujući važeću stopu PDV-a. Cijena navedena za svaki proizvod je obvezujuća u trenutku kada kupac naruči.
Cijene ne uključuju troškove dostave koji se posebno naplaćuju.
4.2 Trgovina pridržava pravo promjene cijena robe u ponudi, uvođenja nove robe u ponudu, pokretanja i otkazivanja promotivnih akcija na mrežnoj stranici trgovine ili izmjene istih. Zbog toga, prodavač savjetuje kupce da redovito provjeravaju podatke prikazane na mrežnoj stranici.
4.3 U slučaju robe obuhvaćene promocijom ili robe označene kao „rasprodaja“, redoslijed narudžbi određen je redoslijedom zaprimanja narudžbi s točnim podacima u elektroničkom prodajnom sustavu. Broj artikala po promotivnim ili sniženim cijenama može biti ograničen. Promocije i rasprodaje također mogu biti vremenski ograničene.
4.4 Sve promocije, posebne ponude, rabati ili popusti koji se nude u trgovini ne mogu se međusobno kombinirati.
4.5 Kupac ne može tražiti povrat razlike između promotivne i standardne cijene, ako je naručio prije ili nakon razdoblja promocije.
4.6 Sve informacije o proizvodima, uključujući njihove cijene, sadržane na mrežnoj stranici ili u drugim informativnim materijalima predstavljaju samo poziv na sklapanje ugovora i ne predstavljaju ponudu u smislu važećih propisa.
4.7 Prodavatelj obavještava da može izvoditi promotivne akcije za robu s kratkim rokom valjanosti, a informacija o roku valjanosti bit će navedena na kartici proizvoda. Roba nije predmet reklamacije zbog kratkog roka trajanja, koji je dostatan u trenutku sklapanja ugovora da robu u potpunosti iskoristi u skladu s uputama proizvođača o čemu je prodavač obavijestio kupca prilikom narudžbe.
5. REKLAMACIJA ROBE
5.1 Kupac ima pravo reklamirati robu s nedostatkom. Prilikom podnošenja reklamacije na robu, kupac može posebno zahtijevati da se greška otkloni zamjenom ili popravkom robe. Ako zamjena robe nije moguća, imate pravo na popust na kupoprodajnu cijenu, a ako je nedostatak značajan, možete zatražiti raskid kupoprodajnog ugovora.
5.2 Odmah ćemo donijeti odluku o vašoj reklamaciji. Prodavač će na podnesenu reklamaciju odgovoriti u roku 14 dana od dana zaprimanja reklamacijske prijave.
5.3 Prodavač snosi troškove vezane uz podnesenu reklamaciju, uključujući povrat neispravne robe, a prodavač će o svom trošku otkloniti nedostatak, uključujući, među ostalim to da će isporučiti kupcu robu bez nedostataka.
6. REKLAMACIJE POVEZANE S DOSTAVOM
6.1 Kupac je dužan prije potvrde primitka pošiljke provjeriti stanje pošiljke, posebice procijeniti je li pošiljka bez oštećenja i nedostataka te odmah nakon otvaranja provjeriti sadržaj pošiljke. Ako kupac ustanovi da je paket izgubljen ili oštećen tijekom transporta, ima mogućnost:
- ne preuzeti pošiljku od kurirske službe ujedno ispunjavajući zapisnik o prijavi štete, - preuzeti pošiljku i prijaviti nepravilnosti (reklamaciju) kurirskoj službi u roku od najviše 7 dana od dana primitka pošiljke,
- preuzeti pošiljku i prijaviti eventualne nepravilnosti (reklamaciju) prodavaču u roku najviše 7 dana od dana primitka pošiljke, nakon čega prodavač podnosi reklamaciju kurirskoj službi. Kupac može podnijeti reklamaciju prodavaču na odabrani način u skladu s tč. 7.2 pravilnika.
6.2 Ako se reklamacija odnosi na oštećenu pošiljku ili oštećenu robu zbog razloga nastalih tijekom transporta, potrebno je da kupac prodavaču predoči zapisnik o prijavi štete od dostavljača zajedno s fotodokumentacijom koja pokazuje oštećenje vanjštine paketa, unutrašnjosti paketa, oštećenu robu i fotografiju etikete. Oni predstavljaju temelj za razmatranje reklamacije.
7. OSTALA PRAVILA ZA PODNOŠENJE REKLAMACIJE
7.1 Prodavač prihvaća obavijesti i reklamacije te daje informacije o robi u usmenom, pismom obliku ili putem elektroničke pošte te elektroničkog obrasca dostupnog u mrežnoj trgovini. Kontakt podaci navedeni su u tč. 7.2.
7.2 Za podnošenje reklamacije, Kupac dostavlja Prodavaču nedvosmislenu izjavu volje kontaktirajući ga na dolje navedeni način po vlastitom izboru:
a) putem e-adrese: returns@nutridome.hr ili
b) pisano na poštansku adresu: Nutridome, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom, Poland.
Osim toga, kupac je dužan prodavaču dostaviti čitljivo ispunjen obrazac za povrat na gore navedenu e-adresu ili poštansku adresu. Obrazac za povrat dostupan je na poveznici
https://static.nutridome.pl/pdf/returns-hr.pdf
7.3 U svrhu utvrđivanja i razmatranja reklamacije, kupac je dužan dostaviti ili priložiti sljedeće podatke: ime i prezime, adresu, e-adresu, kontakt telefon, predmet reklamacije i broj narudžbe s naznakom zahtjeva, sve okolnosti koje utemeljuju reklamaciju, datum utvrđivanja nedostataka i fotografije koje potvrđuju nedostatak robe. Nadalje, kada se podnosi reklamacija na temelju tč. 6.
pravilnika, zapisnik o prijavi štete.
7.4 Prodavač će na temelju podataka koje kupac dostavi svaki put odlučiti je li kupac dužan vratiti robu s nedostatkom prodavaču. Osim ako općevažeći propisi ne kažu drugačije, ako kupac ne vrati proizvod, prodavač neće moći razmotriti reklamaciju.
7.5 Pošiljku s robom koja se vraća treba osigurati na način da se spriječi oštećenje tijekom transporta.
7.6 Prodavatelj obavještava da subjektivni osjećaji kupca u vezi s njegovim osobnim ukusom (npr.
miris, boja ruža za usne ili boja pudera ne odgovaraju kupcu) ne znače da roba ima nedostatak ili da nije u skladu s ugovorom.
7.7 Obavještavamo vas da individualna preosjetljivost ili alergijska reakcija na isporučeni proizvod ne predstavlja temelj za smatranje robe neispravnom. Također, nedostaci u darovima i drugim besplatnim uslugama koji nisu uključeni u narudžbu nisu temelj za priznavanje robe kao neispravne.
7.8 Svjesni smo da fotografije proizvoda igraju ključnu ulogu u procesu kupnje, stoga prodavač posvećuje najveću pažnju fotografijama proizvoda objavljenima u mrežnoj trgovini. Ipak, obavještavamo vas da su fotografije proizvoda samo ilustrativne prirode, moguće je da se stvarni izgled proizvoda neznatno razlikuje od onoga što vidite na mrežnoj stranici mrežne trgovine.
7.9 Nakon podnošenja reklamacije, kupac će dobiti detaljne informacije o daljnjim koracima.
7.10 Prodavač može razmotriti reklamaciju samo ako kupac ispunjava sve uvjete navedene u pravilniku.
7.11 Potvrda o podnošenju reklamacije i odgovor na reklamaciju može se dati u istom obliku u kojem je dostavljena prijava. Povrat novca kupcu bit će izvršen istim načinom plaćanja kojim je kupac platio narudžbu (na broj bankovnog računa ili na broj bankovnog računa naveden u obrascu za povrat novca – u slučaju plaćanja pouzećem ili putem platforma za plaćanje).
8. ODUSTAJANJE OD UGOVORA
8.1 Prodavač obavještava da potrošač (u smislu važećih zakonskih odredbi) ima pravo odustati od ugovora o kupoprodaji robe sklopljenog u mrežnoj trgovini u roku 14 dana, bez navođenja razloga.
Detaljan postupak uređen je uvjetima odustajanja od ugovora.
8.2 Rok za odustajanje od kupoprodajnog ugovora istječe nakon 14 dana od dana kada je ovlaštena osoba došla u posjed kupljene robe ili kada je treća osoba koja nije prijevoznik, a koju je označila ovlaštena osoba, došla u posjed kupljene robe. U slučaju kupoprodajnog ugovora za više roba koje se isporučuju odvojeno, u serijama ili u dijelovima, rok za odustajanje od ugovora istječe protekom 14 dana od dana kada je ovlaštena osoba došla u posjed posljednje robe, serije ili dijelova ili na kojima je treća strana koja nije prijevoznik i koju je navela ovlaštena osoba došla u posjed posljednje robe, serije ili dijelova.
8.3 Da bi ostvario pravo na odustajanje od ugovora, potrošač mora obavijestiti prodavača o svom povlačenju iz ugovora nedvosmislenom izjavom kontaktirajući prodavača načinom po vlastitom izboru koji je naveden u nastavku:
a) putem e-adrese: returns@nutridome.hr ili
b) pisano na poštansku adresu: Nutridome, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom, Poland.
Kupac može upotrijebiti obrazac za odustajanje od ugovora koji je dostupan na poveznici https://static.nutridome.pl/pdf/returns-hr.pdf, ali to nije njegova obveza.
Za poštivanje roka za odustajanje od ugovora, dovoljno je poslati izjavu o odustajanju od ugovora prije isteka roka za odustajanje od ugovora.
8.4 U slučaju odustajanja od ugovora, potrošač vraća robu prodavaču bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku 14 dana od dana odustajanja od ugovora. Potrošač robu vraća o vlastitom trošku, koji ne podliježe povratu. Trošak dostave predstavlja normalan trošak dostave prema tarifi prijevoznika kojega odabere kupac. Roba mora biti neoštećena i neupotrebljavana. Vraćenu robu potrebno je poslati na adresu prodavača: Nutridome, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom, Poland .
8.5 U slučaju odustajanja od ugovora, prodavač će potrošaču odmah, najkasnije u roku 14 dana od dana kada je prodavač primio izjavu o odustajanju od ugovora, vratiti sva plaćanja primljena od potrošača, uključujući troškove dostave robe (osim dodatnih troškova koji nastaju kao rezultat odabira kupca načina dostave kupca koji nije najjeftiniji standardni način dostave koji nudi prodavač). Novac će biti vraćen na isti način na koji je izvršeno plaćanje narudžbe, osim ako se prodavač i kupac ne dogovore drugačije. Ni u kojem slučaju to neće rezultirati dodatnim troškovima za kupca.
Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, prodavač nije dužan vratiti kupcu primljena sredstva sve dok mu kupac ne vrati robu ili dokaže da je robu poslao prodavaču, ovisno što se dogodi prije.
8.6 Kupac nema pravo odustati od ugovora u slučajevima navedenima u općevažećim odredbama, posebice u slučaju kupoprodajnog ugovora u kojem je predmet usluge roba isporučena u zatvorenoj ambalaži, koja se nakon otvaranja ne može vratiti radi zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, ako je pakiranje otvoreno nakon dostave.
9. NAČINI PLAĆANJA
9.1 Kupac može odabrati sljedeće načine plaćanja za naručenu robu:
a) plaćanje pouzećem - realizacija narudžbe počinje nakon završetka procesa predaje narudžbe, b) plaćanje unaprijed putem jednog od sustava plaćanja koje trgovina prihvaća, bankovnim prijenosom i e-plaćanjem; realizacija narudžbe započinje nakon što trgovina primi potvrdu o pravilnom izvršenju operacije od operatera plaćanja, u slučaju bankovnog prijenosa - nakon što je uplata sjela na bankovni račun trgovine,
c) kartično plaćanje - trgovina prihvaća kartice Visa i MasterCard; obavijest o prihvaćanju narudžbe bit će poslana kupcu e-porukom.
9.2 Izvršenja transakcija platnim karticama i e-plaćanjem provode se na mrežnim stranicama tvrtki koje posreduju u mrežnim platnim transakcijama.
10. POVRAT NOVCA I PREPLATE
10.1 Ako nastupe okolnosti koje zahtijevaju da trgovina vrati iznos koji je kupac uplatio na račun trgovine, povrat će se izvršiti u roku najviše 14 dana istim načinom plaćanja koji je kupac odabrao prilikom narudžbe.
10.2 Trgovina pridržava pravo provjere identiteta kupca koji traži povrat.
Trgovina ne snosi odgovornost za nevraćanje dospjelog iznosa ili kašnjenje roka za povrat ako kupac, unatoč zahtjevu poslanom na njegovu e-adresu, ne naznači broj bankovnog računa na koji se vrši uplata ili ako trgovini ne dostavi sve podatke potrebne za izvršenje plaćanja.
10.3 Trgovina ne snosi odgovornost za neuspjeh povrata ili kašnjenje istog, ako je do toga došlo zbog netočnih osobnih podataka kupca (ime, prezime, adresa) ili netočnog broja računa.
10.4 Za naručene proizvode moguć je povrat u cijelosti ili djelomično, ovisno o opsegu reklamacije.
10.5 Svi povrati su bezgotovinski.
11. ZAŠTITA I POVJERLJIVOST PODATAKA
11.1 Svi osobni podaci prikupljaju se na potpuno dobrovoljnoj osnovi i namijenjeni su samo društvu Abriga Sp. z o. o. Ograničeni su na nužni minimum i upotrebljavaju se samo za identifikaciju kupaca i osiguranje ispravnog tijeka procesa realizacije narudžbe. Svaki kupac ima pravo na uvid, ispravak ili brisanje svojih podataka, kao i na sva prava koja proizlaze iz važećih zakona.
11.2 Osobni podaci zaštićeni su u skladu s važećim zakonom na način da se onemogućuje pristup trećim stranama.
11.3 U svrhu pružanja usluga korisničke podrške, osobne podatke kupca prodavač će prenijeti subjektu: Expandeco sro, Májová 304/38, 966 81 Žarnovica, upisano u trgovački registar pod brojem 47 980 052, porezni identifikacijski broj NIP: 2024164835.
11.4 Ako kupac da dodatnu privolu, trgovina će obraditi osobne podatke u svrhe navedene u izraženim privolama, npr. za informiranje kupca o novim proizvodima, promocijama i uslugama dostupnima u trgovini.
11.5 Ako kupac izrazi dodatnu privolu, osobni podaci se mogu povjeriti na obradu drugom subjektu navedenom u privoli da bi trgovina dobila informaciju o zadovoljstvu kupca proizvodom ili uslugom koju trgovina nudi.
11.6 Kupci trgovine imaju pravo pristupiti svojim osobnim podacima, ispraviti ih i zatražiti njihovo brisanje.
12. NEWSLETTER
Newsletter je usluga koja se sastoji od periodičnog slanja informativnog biltena i marketinških poruka na e-adresu koju navede korisnik. Kupac može pristati na pretplatu (uslugu newslettera) i otkazati je u bilo kojem trenutku. Pretplata se vrši automatski nakon odabira odgovarajuće opcije u obrascu za registraciju ili u kartici „Tvoj račun". Pretplata je dobrovoljna i besplatna. Kupac se može odjaviti u bilo kojem trenutku.
Osobni podaci kupca obrađuju se:
- radi pružanja usluge slanja newslettera – pravni temelj obrade je nužnost obrade radi izvršenja ugovora (čl. 6. stavak 1. točka b) ZZOP-a),
- u slučaju slanja marketinškog sadržaja kupcu u sklopu newslettera – pravni temelj za obradu, uključujući profiliranje je legitiman interes prodavača (čl. 6. stavak 1. točka f) ZZOP-a), u vezi s danom privolom za primanje newslettera,
- za analitičke i statističke svrhe - pravni temelj za obradu je legitimni interes prodavača (čl. 6. stavak 1. točka f) ZZOP-a koji se sastoji u provođenju analiza aktivnosti korisnika na mrežnoj stranici u svrhu poboljšanja upotrebljavanih funkcionalnosti,
- u svrhu utvrđivanja, pokretanja ili obrane od potraživanja - pravni temelj za obradu je legitimni interes prodavača (čl. 6. st. 1. slovo f) ZZOP-a).
13. PRAVILA UPOTREBE KOLAČIĆA
U sljedećim načelima politike pojam „cookie“ upotrebljavamo za označavanje tzv. kolačića i drugih sličnih tehnologija koje su obuhvaćene Direktivom EZ o privatnosti i elektroničkim komunikacijama.
13.1 Što su to datoteke „cookie“, odnosno kolačići?
Datoteke cookie, odnosno kolačići su male podatkovne datoteke koje preglednik ostavlja na korisnikovom računalu ili drugoj opremi. Oni pomažu vašem pregledniku u navigaciji mrežnom stranicom, ali oni sami ne prikupljaju nikakve informacije pohranjene na vašem računalu ili u datotekama. Kolačići spremljeni na vašem uređaju mogu olakšati upotrebu preglednika boljom prilagodbom mrežnih stranica potrebama korisnika. Da bi zaštitio privatnost korisnika, preglednik omogućuje pristup mrežnoj stranici za kolačiće koje je korisnik već primio.
13.2 U koju svrhu upotrebljavamo datoteke „cookie“, odnosno kolačiće?
Datoteke „cookie“, odnosno kolačiće upotrebljavamo da bismo bolje razumjeli kako korisnici upotrebljavaju sadržaj naših mrežnih stranica, što nam omogućuje da prilagodimo svoje mrežne stranice njihovim individualnim potrebama i poboljšamo udobnost upotrebe naših mrežnih stranica.
Datoteke „cookie“, odnosno kolačići pamte vrstu preglednika koji upotrebljavate i dodatni softver preglednika instaliran na vašem računalu. Također pamte korisničke postavke, poput jezika i regije.
One se spremaju kao korisnikove zadane postavke i upotrebljavat će se sljedeći put kada posjetite mrežnu stranicu. Ove datoteke vam također omogućuju ocjenjivanje stranica i ispunjavanje obrazaca za komentare.
13.3 Koje vrste datoteke „cookie“, odnosno kolačića postoje?
13.3.1 Strogo nužni kolačići - to su kolačići koji su nužni da bi vam omogućili kretanje po mrežnih stranicama i upotrebu njihovih značajki. Bez njih usluge registracije i prijave ne bi bile moguće. Ove vrste kolačića ne prikupljaju podatke o korisniku koji bi se mogli upotrebljavati u marketinške svrhe, niti pamte posjećena mjesta/stranice.
13.3.2 Kolačići izvedbe - to su kolačići koji prikupljaju informacije o tome kako korisnik upotrebljava mrežne stranice (npr. najčešće posjećene stranice). Oni ne prikupljaju podatke za identifikaciju korisnika i svi prikupljeni podaci su anonimni. Služe za poboljšanje učinkovitosti mrežnih stranica.
13.3.3 Funkcionalni kolačići - to su kolačići koji pamte izbore koje je napravio korisnik (npr. korisničko ime, jezične postavke) i omogućuju prilagodbu mrežnih stranica potrebama korisnika. Upotrebljavaju se za pamćenje promjena u veličini i tipu fonta, kao i drugih dijelova mrežnih stranica koje korisnik može prilagoditi svojim potrebama. Također su potrebni, primjerice, za gledanje videa ili komentiranje na blogu. Informacije koje ovi kolačići prikupljaju mogu ostati anonimne i ne mogu pratiti druge stranice koje gledate.
13.3.4 Kolačići za ciljanje oglašavanja – to su kolačići koji se upotrebljavaju za prikazivanje oglasa ili poruka prilagođenih korisniku i njegovim interesima. Događa se da je ova vrsta kolačića povezana s drugim mrežnim mjestima, poput stranica društvenih mreža.
13.3.5 Privremeni i trajni kolačići - gore navedene četiri vrste kolačića dijele se na privremene (session cookies) i trajne (persistent cookies). Kolačići sesije prikupljaju informacije o aktivnostima korisnika samo tijekom određene sesije. Takva sesija počinje kada se mrežna stranica otvori i završava kada se zatvori, što rezultira brisanjem kolačića. Trajni kolačići su kolačići koji ostaju na vašem uređaju određeno vremensko razdoblje. Automatski se aktiviraju kada posjetite određenu mrežnu stranicu.
13.4 Kako blokirati ili izbrisati kolačiće?
Ako odlučite da niste zadovoljni upotrebom kolačića, možete ih jednostavno izbrisati iz mape kolačića u svojem pregledniku. Također možete promijeniti postavke preglednika da biste blokirali kolačiće ili poslali upozorenje prije njihovog spremanja. Detaljne informacije o ovoj temi mogu se pronaći u izborniku svakog preglednika.
Ako blokirate kolačiće i dalje ćete moći upotrebljavati naše mrežne stranice, ali neke funkcije možda neće ispravno raditi.
13.5 Pitanja
Svi kupci mogu računati na našu pomoć i uslugu. Sva pitanja, komentare ili prijedloge pošaljite na sljedeću e-adresu kontakt@nutridome.hr.
Ovaj pravilnik stupa na snagu dana 19.08.2024. god.